Platební podmínky a doprava zboží

 

IX. Platební podmínky a doprava zboží

1. Způsoby doručení a úhrada zásilky po ČR (zde ke stažení: platby.pdf)

2. Kupní cena za dodávané zboží a případné náklady na jeho dopravu a platbu budou kupujícím zaplaceny prodávajícímu dle výběru kupujícího takto:

a)   Hotově - při osobním převzetí zboží na provozovně velkoobchodu (viz záložka „Kontakty“) v pracovní dny od 10.00 do 15.00 hod.

b)   Dobírkou - hotovostní platbou přepravci při předání zboží

c)   Bankovním převodem – platbou předem

  • Kupující obdrží e-mailem zálohový list, kde bude uveden variabilní symbol a částka pro platbu. Zboží bude dodáno až po úplném zaplacení kupní ceny.

d)   Bankovním převodem – se splatností

  • Tato možnost platí pouze pro velkoobchodní smluvní partnery, školy, úřady apod.

3. Kupující je oprávněn zvolit si v objednávce některý z těchto způsobů doručení v rámci České republiky:

a)   osobní převzetí zbožína provozovně velkoobchodu

Osobní vyzvednutí na adrese provozovny velkoobchodu (viz záložka „Kontakty“) v pracovní dny v době od 10.00 do 15.00 hod. Jakmile je zboží připraveno, kupující dostane od prodávajícího e-mail s potvrzením, že si může zboží vyzvednout. Na vyzvednutí má kupující 5 pracovních dnů od obdržení potvrzení. Poté bude objednávka zrušena (viz kapitola V.).

b)   přepravní společností Geis (dále jen přepravce)

Přepravce zaručuje doručení zásilky příjemci do druhého pracovního dne od převzetí zboží od prodávajícího.

  • Doručení zásilky na soukromou adresu předchází:

    • e-mailová zpráva – přepravce informuje příjemce o přijetí zásilky k přepravě

    • SMS avízo - příjemci zásilky zašle přepravce zprávu s informací o odesílateli, čísle zásilky a případné dobírce,

    • telefonické avízo – přepravce předem telefonicky informuje příjemce o době doručení, eventuálně upřesní termín a místo doručení,

    • dva pokusy o doručení (Pokud ani jeden z pokusů o doručení zásilky příjemci není úspěšný, dojde ke zrušení objednávky a prodávající má právo požadovat po kupujícím uhrazení nákladů spojených s odesláním a vrácením zásilky).

  • Doručení zásilky na firemní adresu předchází:

    • emailová zpráva – přepravce informuje příjemce o přijetí zásilky k přepravě,

    • SMS avízo - příjemci zásilky zašle přepravce zprávu s informací o odesílateli, čísle zásilky a případné dobírce,

    • dva pokusy o doručení (Pokud ani jeden z pokusů o doručení zásilky příjemci není úspěšný, dojde ke zrušení objednávky a prodávající má právo požadovat po kupujícím uhrazení nákladů spojených s odesláním a vrácením zásilky).

c)   Rozvoz zboží vlastní dopravou prodávajícího

  • Prodávající si vyhrazuje právo rozhodnout o využití, či nevyužití této formy dopravy.

4. Firma Libuše Louženská není zodpovědná za jakékoli prodlení způsobené přepravcem.

5. Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí dodaného zboží.

6. Součástí každé zásilky je také daňový doklad, který obsahuje veškeré zákonem požadované náležitosti.

Návštěvnost stránek

061973